Nytt år!

Jag vill också skapa en resumé av 2011, som alla andra gör, men jag kommer fan inte ihåg. 

Jag vet att under 2011 så:

* Var jag och Elin sjuka tillsammans

* Jag fick en Asperger-diagnos

* Jag och Elin firade våra allra första St. Patricks day med kräftor, gott dricka och Boondock Saints. 

* Jag och Elin gjorde många spontanresor till stan och gick på max

* Jag träffade några nya vänner 

* Jag gick aldrig på skolavslutningen

* Jag åkte på måånga roadtrips med Frida och Miriam

* Jag blev 18 år gammal i Stockholm, på Gröna Lund

* Jag drack min första Irish coffee

* Jag var på flera festivaler med Frida

* Jag besökte ett ställe en bit ifrån Umeå med Matilda, och vi badade, åkte båt och mös på

* Jag var i Fannys stuga och drevs till att cykla flera mil! 

* Jag gjorde min krog-deput med Frida på Kalles.

* Jag hade filmkvällar med Henke

* Vi hade ett WoW-gäng som spelade ihop

* Jag och Elin spenderade många onsdagkvällar i skolkiosken

* Jag badade fram tills sent på hösten och vägrade acceptera att sommaren var på väg att ta slut

* Jag började övningsköra lite smått

* Jag började spela LoL

* Julafton firades i Kiruna, och då fick jag äntligen umgås med min Madde! Gick även ut på krogen med min storasyster, vilekt var en första

* Nyår firades i Stockholm med Frida och Miriam. 


Men vilken månad hände allt detta? INGEN vet. 

Det bästa med 2011 är nog mina vänner. Jag har aldrig uppskattat att ha vänner så mycket som under detta år. Det sämsta har nog varit att jag gått upp och ner i vikt så mycket. Året började på den (för mig) enormt tunga vikten 69 kg, och under årets mitt låg den på 61... För att sedan gå upp till 67 på grund utav en massa fusk. Nu blir det dock ändringar! Nytt år, nya tag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0