En uppdatering och en bekännelse

* Jag och Elin har bakat vår första smörgåstårta! Den blev ofantligt god. 

* Imorgon blir det att tagga för Thailandsresan som kommer till att vara i två veckor. 

* Jag, Henke och Fanny har vunnit 6 utav de totalt 8 PvP-matcher i LoL vi spelat igår och idag, och det är jag jättestolt över. Det gick dessutom rätt bra för mig i åtminstånde 5 utav matcherna. Yaaay. :) 

* Jag och Henke har nyligen lekt LoL på lektionstid. Men en väska som the shield of daybreak och en pinne till zenith blade har jag stunnat som fan, medan Hanky lekt en Lux med batong. Är vi 18 år? Ska man växa upp då? Inte då jag i alla fall. 

* I tisdags vaknade jag upp med en trasig tand. Den var kollapsad, bara sådär (efter att ha haft en glapp lagning i några veckor). Idag har jag fått den återuppbyggd av den bästa tandläkaren jag någonsin haft.


Jag ser verkligen fram emot Thailand. Jag längtar så efter att få se solen igen. Det ska bli en rolig upplevelse, och förhoppningsvis ska vi njuta som bara den. De sista två dagarna där ska spenderas på ett femstjärnigt hotell (med en pool på taket) i Bangkok, medan resterande delen utav tiden ska vi vara på Elefantön. 


Jag bör ju passa på att fortfölja blogglistan:

En bekännelse - Jag måste vara allvarligt skadad. Det är väl helt okej att man kommer sakna sina vänner när man åker iväg i två veckor, men jag känner på riktigt mer ångest över att inte få spela och ha roligt med gänget än jag känner längtan till Thailandsresan. Jag vill så gärna packa ner min dator, och spela där! För vi har internet... Men det är väl inte så smart att spela på utlandsresan... 

Hej jag heter Lina och är spelberoende. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0