"Coaxil makes WoW real"

Kära dagbok... 

Idag ska jag till kiosken. Det ska bli roligt att gå hela 20-25 minuter i spöregn (not). Jag hoppas på ett uppehåll.

Inatt klockan 03.00 när jag äntligen hade lyckats slita mig från dator ligger jag i sängen och hör ett förjävla oväsen - projektarbetena (mössen). Jag tittar dit och ser en mus sitta PÅ en bur. Jag fattar inte hur. Först måste musen klättrat, hoppat, eller alternativt flygit en halvmeter, sedan balanserat fram till nästa bur, klättrat uppför plasten där och sedan chillat på locket. WTF-moment FTL. Sedan fick jag vara orolig för smitande möss hela natten. 

Vad var det som höll mig uppe på natten då? Jo, bilder på kallbrand. Jag kan ju kanske skriva om det litegrann här? IOFS old news, men ändå. 

I Ryssland säljs en medicin (som är rätt likt morfin-/heroinrus) vid namn coaxil. Detta är receptbelagt, men apoteken säljer det till folk utan recept för att tjäna pengar. 

Pundarna som lever i misär i Ryssland köper coaxil. Det är lätt att få tag på, dessutom 5 gånger billigare än heroin, med ett liknande rus och dessutom även beroendeframkallande. 

Coaxil är i tablettform och är menade att intas oralt, men många drogberoende går ju och blir förälskade i rushen som pump och kanyl kan tänkas ge, och krossar därför tabletterna, löser dem i vatten och injicerar. För att få ett rus krävs 15-30 utav dessa tabletter. 

En drogberoende kanske får i sig 60 + tabletter per dag (?). Kan ni tänka er hur mycket bindemedel alla dessa tabletter innehåller? Allt detta bindemedel injiceras i blodet, och alla partiklar i lösningen (som orsakar av allt skit i tabletter förutom den verksamma substansen) orsakar små blodkärl att blockeras, vilket försämrar blodcirkulationen och kroppsdelar drabbas utav kallbrand och ruttnar bort. 

Jag vet inte hur sjukvården ser ut i Ryssland, men jag kan gissa mig till att många drogberoende inte har råd att gå dit? Eller kanske inte orkar, jag vet inte. Detta är iallafall resultatet. (Två minuter in i filmen och framåt säger jag bara. Jag råder dig att titta). OBS - KÄNSLIGA PERSONER VARNAS. 

Nästa intressanta klipp är detta. Återigen, titta inte om du är känslig! Se från 4.30 och framåt ifall du vågar. I dare you...

Detta såklart hittat på www.flashback.orgs mondo, gore och bizarre del utav forumet. Var annars? Finns många hemskta klipp där. Besök inte sajten. Don't do it. Du kommer inte kunna sluta kolla, och sen kommer du inte äta på flera dygn. 

Om ni funderar på att bli sprutnarkomaner, snälla, injicera inte tabletter. Köp hellre smutsigt heroin på gatan eller bli kemist och tillverka eget rent heroin. Att vara en walking undead skeletor är nog inte det roligaste... 

Som en polare kommenterade: "Coaxil makes WoW real". 


PS. Glöm heller inte att vanligaste orsaken till kallbrand (antar jag) är att förfrysa tår och fingrar. Behåll sockar och vantar på i vinter! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0