Detta fält måste tydligen fyllas i... Hata rubriker.

Jag önskar att jag hade motivation till att blogga, lägga upp bilder, kanske någon utav mina gamla dikter eller... ja, NÅGOT! Var är motivationen? Ge hit den. 

Men jag kan bjuda på något. Först lite gnäll:

Mina rygg gör sjukt ont när jag sitter ner för att den är sned och helt utvecklingsstörd. Jag vill ha en rak ryggrad. Smärta är inte roligt. 

Sen kan jag berätta något mer positivt:

Jag tycker om skolan just nu, jag tycker om alla kurser jag läser förutom två stycken + att jag mår dåligt när jag tänker på alla mina fysikrester. Annars är skolan roligt just nu. 

Jag har inte lärt mig så mycket om socialt samspel och typ livet i sig självt som jag gjort under gymnasiet sedan jag gick på lekis, vilket är bra. Jag har många bra vänner, och det är jag glad över. Social utveckling = bra och rolig utveckling. 

Jag är så glad att jag hamnade på en bra skola med många jämlika människor att skratta med. Jag älskar mina lärare och ja... Allt. Grans äger. Faktiskt äger Grans så mycket att jag kommer sakna att flytta ifrån vännerna här. På riktigt. 

Jag har lärt mig att det som gör livet roligt är sällskapet med andra människor. Det trodde jag inte var viktigt förut. Då tänkte jag på mig själv, och på att försöka bli allt jag kan vara (eller vara allt jag kan bli?). Nu bryr jag mig inte lika mycket om mitt utseende, min intelligens eller om att ha någon sorts "status" i livet. Har man trevligt sällskap och lite föda så har man allt man någonsin behöver. Har jag sänkt mina ambitioner? Är jag hellre ett lowlife med vänner och livsnjutning än högt uppsatt person med makten att påverka världen? 

Jadu. Vem vet. Kan man ha både och? Det skulle vart nice. Men det känns som att jag inte skulle ha något emot att bli en hemlös pundare om jag hade väldigt många bra och likasinnade vänner. Faktiskt. Pengar betyder inte så mycket. Jag råkade slänga bort 700 kr (som jag KANSKE får tillbaka), och det stör mig inte så värst mycket, faktiskt. 


Nu måste jag dock sluta skriva. Jag ska lägga mig på golvet och försöka krossa min ryggrad till rätta under min massiva massa. Sedan sak jag duscha och sen spela med några andra "unique-minded" (LÄS: nördar). :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0