Peppad till max

Jag känner mig NÅGOT hyperaktiv för tillfället. Detta ska jag ta tillvaro och ta en promenad med Fanny. 

Jag kan erkänna att mina träningsplaner föll sönder när skolan började och tiden blev knapp igen, och så började jag äta en massa mörk choklad, bär och grädde. Det är ju OKEJ enligt min diet, men inte som vardagsmat. 

NU har jag dock bestämt mig att sån skit är över. Nu har man ju vant sig vid alla kompisarna igen efter sommarlovet, så att fika på kvällen med dem för att det var "så länge sedan" behövs inte längre. 

Jag har lagt upp en dietplan nyss (för att få i mig tillräckligt med protein och dra ner på energiintaget). Det ska bli kul, och äntligen kanske jag kan ta slut på mitt proteinpulver. Detta är helt ointressant information för er, egentligen, but who gives a damn?

Kommentarer
Postat av: Frida

sv; Jo, men du är väl den enda då, resterande skulle väl somna till mina inlägg! Eller klösa ut ögonen på sig själv efter ett upplägg om Hubble.

2011-09-26 @ 15:50:28
URL: http://accordingtofrida.blogg.se/
Postat av: Lina S

Jag förstår mig inte på sådana människor. Jag läser dina inlägg om Hubble lika gärna som jag läser Illustrerad Vetenskap!

2011-09-28 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0