Lina

När jag är trött på allt och behöver vila ut, då brukar jag ägna en hel dag med Lina. Mig själv, vill säga. Jag brukar ägna mig åt aktiviteter jag tycker om, och aktiviteter jag ägnat mig åt sedan jag var ett litet barn. 

Jag brukar:

*Baka
*Spela The Sims
*Rita
*(Läsa)
*Göra enkla läxor ofta i form av skrivuppgifter
*Ligga i sängen och filosofera
*Leka med djur om jag har sådana hemma
*Hitta på diverse pyssel, så som att sköta om mina blommor, kolla igenom mina böcker eller sortera/rensa saker

Ibland brukar jag också skriva mitt namn och vem jag är, som någon typ av självbekräftelse. Jag måste ju bekräfta att jag fortfarande heter Lina och är mig själv, även fast mitt liv inte ser ut som förut. Det är konstigt, men sån är jag. 

Jag är fortfarande samma person som för 10-15 år sedan tror jag. Jag är fortfarande flickan som låser in mig i mitt rum (som helst utav allt ska vara vitt) och pysslar i min ensamhet.


Kommentarer
Postat av: Hulda

Jag tycker om att du är så.

2011-09-02 @ 13:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0