Hamburgerdressing is the new beasås.

I två år har jag nu avgudat beasås. AVGUDAT. Igår kände jag mig less på det. Nu har jag köpt en hamburgerdressing som jag ska äta till mina hamburgare istället, och till annat kött det kan tänkas passa till. 

Det var en gång aioli, det var en gång beanaise... Vi får se om hamburgerdressing kommer bli min livslånga kärlek, eller om vår relation kommer dö alltför snabbt, och isåfall vilken som då blir den nya ersättaren? 

Jag tycker dock fortfarande om Bea. Jag är inte arg eller så, men ibland är det dags att gå vidare. Bea var en gång en stor del av mitt liv och det är svårt att glömma, och såsen kommer alltid betyda för mig, men kärleken är för tillfället slockad... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0