Bollar i luften

Matilda lämnade mig just alldeles ensam här efter att ha studerat våra möss i 90 minuter. De är så vackra! Jag älskar unika färger!

Vår handledare sa att vi skulle ta MINST 2 kullar på varje mushona, gärna fler, och detta fnyste jag lite åt i huvudet. Vi behöver ju bara en! Men eftersom vi sett så intressanta resultat så vill jag ha miljarder. Jag vill se varenda tänkbara kombination av gener! 

Kretslopp har börjat idag. Mitt hjärta dog av kärlek, speciellt när Ola (läraren) berättade hur tråkig kursplanen är. Han pratade skit om de tråkiga böckerna och om hur välstrukturerad kursplanen är. Hur kan detta vara dåligt? Jag blev kär. Jag älskar struktur och tråkiga böcker. 

Idag har jag även tagit första steget (tja, förutom lämpen) till att ta körkort. Har varit på min första teorilektion. Nu gäller det bara att bestämma mig för hur många körlektioner jag vill ha. Hur vet man det? Och varför måste allt vara så satans dyrt? 

Nu ska jag handla. Today's a good day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0