NU är sommaren slut.

Idag, mina damer och herrar, den 3:e oktober, har jag badat. Utomhus. I en sjö. I Norrbotten.

Jag, Fanny och Matilda har badat, och Elin - the badkruka, har varit fotograf. Nu kan jag officiellt säga att sommaren är slut, för nu har jag tagit mitt sista dopp. Kanske. 

Jag älskar vatten. Jag ville bada i evigheter, men alla ville gå upp alldeles för tidigt... :/ 

Om någon någonsin kallat mig badkruka, då hoppas jag (snäll tjej som jag är) att de ödmjukt växer som människa och lär sig av sina ärliga misstag. För er som inte tror mig; här är bevisen:


Okej, vi är inte i vattnet på någon utav dessa bilder, men det är enbart för att Fanny är så seg på att skicka bilderna! Kan lägga in fler bilder imorgon eller när jag nu får dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0