Sju saker du ofta tänker på

Sju saker jag ofta tänker på. 

1. Vad är tid? Upplever folk tid på samma sätt? Är det tiden som gör att jag upplever tråk? OSV OSV

2. Vad är verklighet? Om man kan uppleva saker så annorlunda, hur vet man då om det är verkligt? 

3. Att jag skulle vela träffa mig själv som liten.

4. Att jag skulle vela ha en tvilling. Hur hade det påverkat min uppfattning om mig själv? 

5. Att det är så fantastiskt hur man på vinterkvällarna kan titta upp och se rymden. Det är fan coolt. Tur att inte ljuset alltid är ivägen. 

6. Måste jag plugga på universitet och gå färdigt gymnasiet? Är det okej för Lina Sandström att istället bli typ bartender, hemlös eller whatnot? 

7. Att alla människor är utbytbara. Även om människan är ett grymt socialt djur, så betyder andra specifika människor inte så mycket för oss som vi tror. 

And the list goes on. Jag funderar på väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0