Nio saker om dig själv

Nio saker om dig själv.. Jadu. Jag ger detta ett halvhjärtat försök. 

Efter att ha försökt komma på nio saker i en halvtimme: Vad är det här ens för fråga? Den är inte relevant på något sätt. Vad jag tycker om mig själv kanske ingen annan kommer inse, och folk kan tycka saker om mig som jag inte anser stämmer. Vars ska man börja? Det finns miljarder saker om mig, men ingen av dem är väl särskilt intressanta? Kanske för någon som känner mig och vill veta mer om mig, men de vet ju troligtvis redan nio saker om mig, vilket i så fall skulle betyda att man måste erkänna nio personliga saker, men då blir det ju för personligt. GAAH! *RAGE:AR UT* NÄ. Jag ger er nio totalt värdelösa fakta. Good day! 

1. Jag har tre systrar och noll bröder, och har blivit uppfostrad av en mamma och 0.01 pappa, därför tror jag att män är känslokalla och precis som de visas på actionfilmer. Jag föraktar också kvinnor eftersom de är människor och äckliga, och inte alls som i tecknade filmer. How fucked up is that?

2. Jag är svart och vitt, samtidigt, men också varken svart eller vit. 

3. Jag är ibland så lat att jag inte äter på en hel dag för att jag inte orkar göra mat om det innebär mer än att öppna kylen och glufsa i sig. Ibland tar det flera timmar innan jag ens orkar öppna kylen. 

4. Jag finner alla beteenden som kan tolkas som giriga äcklande, exempelvis den oerhörda motivation man får om man vill ha något, typ godis, sex eller pengar. Det är äckligt att man kan få en enorm drivskraft enbart för att man är beroende av bekräftelsen/njutningen detta objekt kan ge. Jag tänker mig typ en zombie med uppspärrade ögon och girig blick som enbart pga sin girighet kan röra sig framåt för att sedan glufsa i sig maten/sexet/drogerna/pengarna för en stunds njutning. Usch. Kan ni se det framför er? Levande organismer är äckliga. 

5. Jag är allmänt bitter idag. Vilket kanske märks. 

6. Jag finner att skriva det här så sjukt tråkigt att jag hellre skulle räkna matte. 

7. Jag är extremt naiv. 

8. Jag funderar mycket på konceptet tid. Tid suger. 

9. Jag vill ha Sheldon Cooper som min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0