IIIH!

Bussen till Frida går om exakt... 83 minuter... Gud. JAG DÖR!

FATTA! IKVÄLL HÄNDER DET! Taggad till max förfan! 

Nu ska jag lyssna peppmusik, kanske köra någon LoL-match (med Janna!) och sedan typ... Åka buss? YAY! Hurra! Jag har typ 50 kronor kvar på kontot efter att ha tagit ut pengar till farmen. Ajaj. Och det lär dröja tre veckor till innan nästa sats med pengar kommer. Så går det när man är student! MEN FYFAN vad vi ska ha roligt, så det gör inget. Bättre upplevelser i minnet än pengar i börsen. Så äre.

NU... FÖRHELVETE! Ska försöka hålla er uppdaterade, kanske med en bild på våran färdiga utstyrsel eller så. Men jag kan inte lova något! Vi ses i Boden ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0