Den gyllene draken fick besök utav aliens...

OM ni MOT FÖRMODAN skulle ha missat det, så var jag på halloweenfest på Western Farm igår med Frida. Det var kul. Vi dansade på bord tills vi blev tillsagda av vakter att inte göra det, och då dansade vi på bänkar istället. Jag red mekanisk tjur och var allmänt awesome i min mansutstyrsel. Jag hade nog blivit en bra man, tror jag. 

Jag lärde också Frida hur man spyr på kommando. He-he-he.

Bussturen hem, promenaden till Frida och nattförberedandet bestod av snack, sådär typiskt tjejigt. Riktiga män törs ha kontakt med sin kvinnliga sida. Idag har vi varit lyxiga och käkat bakismat på Golden Dragon. 

Jag är så sjukt trött att jag hade kunnat somna sittandes. Ha en trevlig kväll och en kul måndag imorgon... I know I won't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0