Åtta sätt att vinna ditt hjärta

Åtta sätt att vinna mitt hjärta på. Här kör vi. 

1. Tyck som jag. Jag blir helt galen av glädje när folk tycker PRECIS som mig. Jag tror det är något unikt som aldrig inträffar typ... 

2. Prata om mig. Jag vill höra allt du tycker och tänker om mig. Positiva saker är till din fördel. 

3. Kalla mig smöriga saker, typ som "prinsessa", "alv" eller "sagolik". Säg att jag är fager och behandla mig allmänt som om jag vore en oerhört vacker flicka. Jag kommer älska tanken på att vara så så mycket att jag köper det och faller pladask. Det ska dock verka genuint. Om det låter som något du säger till alla kommer jag tycka du är patetisk. Jag vill ju vara unik! Det finns bara en prinsessa i sagan.

4. Visa att du vill vara nära mig, men stalka mig inte. 

5. Våga visa upp mig. Jag blir jätteglad när en flirt eller nybliven pojkvän berättar om mig till sina kompisar, eller kysser mig offentligt. 

6. Var otydlig. Sitt lite för nära, men utan att röra mig. Prata med mig lite mer än med alla andra, men inte så pass mycket att jag kommer tro att du hellre pratar med mig. Gör mig sjukt osäker på ifall du gillar mig eller inte. Då kommer jag pendla mellan att vela ha dig mest av allt och hjärtesorg. Aww. Hjärtesorg är alltid till din fördel som man. 

7. Se mig i ögonen. Länge. Att bara sitta och titta på varandra är så sjukt underbart. 

8. Var dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0