Dopaminmolekyler och LCHF-glass

Äntligen har jag gjort färdigt bilduppgifterna och lämnat in dem! Hade noll inspiration, och skulle bland annat rita en bild till ordet "paradiset" (eller ja, det fanns flera ord att välja mellan, men bara typ 2 vettiga). 

Efter några veckor utan idéer så insåg jag att mitt paradis är inte bundet till en speciell plats, ett objekt eller en aktivitet, för mitt paradis är ju känslan av lycka. Mitt paradis är ju lyckan inom mig som uppstår i många olika situationer, så jag beslutade mig för att rita en dopaminmolekyl - ämnet som belönar och ger känslan utav lyckorus eller förälskelse. 

Fotade av bilden med mobilen, and voila!



Nu är Elin här och vi ska plugga. Ska även äta hemmagjord LCHF-glass helt utan socker med smak av kanel. Mums. :)

Kommentarer
Postat av: Jennan

Gud vilken fin bild! Du är så finurlig :) Jag vill ha en sån tavla, en ganska stor. Kan du fixa? :)

2011-05-16 @ 20:30:55
Postat av: Jennan

Exakt en sån...jag fyller ju år snart ;)

2011-05-16 @ 20:32:01
Postat av: Lina

Jenny: Haha. Du kan få den där bilden, men orkar inte rita en ny. ;P Bara du ser till att vårda min fina molekyl ömt i alla dess dagar.

2011-05-16 @ 23:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0