Trevlig helg!

I helg har jag befunnit mig långt bort i en stuga med Matilda med familj. Det var välbehövligt. Vi åkte båt, grillade, badade (för första gången i år!), bastade och åt god mat. Riktigt trevligt. 

Jag har även sett många sorkar, och kommer troligtvis att drabbas av sorkpest, som blivit allt vanligare i år (kanske är det apocalypsen som kommer med sjukdomar, då vi som inte blev uppsugna i himlen i lördags ska drabbas utav jordens undergång i Oktober). 

Jag har sett otroligt mycket vackra landskap också. Det blir så när man tittar ut genom fönstret ibland. Naturen är vacker, och jag älskar den. När människorna blir fria igen, då ska jag njuta av skönheten som finns i allt omkring mig.

Jag råkade ju som försvinna lite från bloggen, även om jag hade tänkt blogga. Men nuuu ska jag ta det lugnt, äta min hemmagjorda lakritsglass och gosa med mig själv. Det behövs. Jag återkommer ikväll eller imorgon med bloggutmaningen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0