Sömnen kommer först!

Jag skulle ha vaknat klockan 09.00 för att gå till skolan. Jag vaknade istället för ungefär en timme sedan, vilket blir 14.30. Så kan det gå. Ibland behöver kroppen 14 timmars sömn, så fan, låt den få det. 

Nu sitter jag och väntar på mina ägg, och ska sedan förbi min granne. 

I tisdags/onsdags var jag på nattbio för Pirates of the Caribbean - On stranger tides. Den var lite överdriven på vissa aspekter, men i sin helhet så älskade jag den, liksom alla tidigare POTC-filmer. Jag orkar inte gå in djupare på vad jag tycker om den i nuläget, då det krävs att jag ser den åtminstående en gång till, men någon gång ska jag ha ett POTC-race och skriva en liten kommentar om alla filmerna. 


Det verkar som om min fruddag är klar, så nu blir det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0