Klä-dig-som-du-inte-är-dag!

Idag på skolan var det en klä dig som du inte är-dag, vilket innebär att elever klär ut sig eller helt enkelt bara klär sig annorlunda. Jag önskar att jag hade kunnat klä ut mig, men eftersom jag sov hos min syster så hade jag inga kläder utöver mina vanliga. 

Det var jätteroligt att se hur andra hade klätt sig, och läraren Micke tog lätt hem priset för bästa utstyrsel! Med magtröja, leopardbyxor, handbojor och handväska var han nog den som chockerade mest! 

Igår var jag hos min syster, och vi kollade lite "behind the scenes"-Avatar, åt bär med grädde och mörk choklad och kollade Big brother. Hennes kompis var också där, och vi hade trevligt. Sedan sov jag där, och vaknade med en bebis klängande på ryggen och en katt på mig. Faktiskt rätt så mysigt. 

Idag har vi bakat till Djurens dag på söndag då vi ska sälja fika. Det var helt underbart kaos. :) Vi satt sedan i kiosken och sålde alla våra sprillansnya varor! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0