Helg igen!

Då var det morgonen efter fest, och eftersom jag var lagomt full så är jag inte bakis - vilket jag finner oerhört skönt. :) 

Jag och Matilda tog bussen till stan och käkade på max igår. Jag bjöd henne på mat och vi fick minst två felbeställningar, men det löste sig. När vi cyklade tillbaka till Öjebyn krashade vi i en vägg och Matildas finger blev smashat i flera bitar (eller så var det så att hon började blöda). Jag skadade mig inte så värst mycket. Fick lite ont i handen och ett litet sår på lillfingret. 

När vi väl var framme var Elin här med oss, och vi gjorde oss i ordning för festen som visade sig bli jättehärlig och trevlig. :) Tack för en trevlig fest allihopa! 

Nu ska jag snart pallra mig till Luleå en stund, för att sedan komma hem till två matteprov och ett fysikprov nästa vecka. Nice som fan. 

På tal om prov hade jag dessutom kemiprov igår, som jag knappt pluggade till. Jag hade inte ens öppnat böckerna förrän dagen innan, och då gjorde jag och Elin några tal. Eftersom jag bara hann lära mig hälften så gick provet ändå bra. Uppgifterna jag kunde var busenkla, och uppgifterna jag inte kunde gjorde jag inte. Förväntar mig VG- eller G. Jag intalar mig själv att det duger. 

För en gångs skull känner jag att livet leker, även om det just nu är sjukt komplicerat. Det gör inget att det finns tusen problem när man har kraft till att lösa dem. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0