Google chrome hatar facebook!

Google Chrome hatar nog facebook, och vill inte öppna facebook än heller, även nu efter att jag ominstallerat det, så jag får köra facebook med internet explorer och resten med chrome. Någon hjälp här?! 

Idag vaknade jag supermegapigg, typ. Jag snosade visserligen en kvart, men jag var ändå pigg. Efter en dusch och packning var jag i skolan alldeles för tidigt och fick äntligen träffa min Matilda efter en lång tid utan henne. 

Skolan idag har varit bra, och jag stannade till 17.00 (!) på grund utav ett utvecklingssamtal. Nu har jag rester att ta igen som fan. Har kemiprov på fredag, och jag har ännu inte ens börjat göra uppgifterna i boken... Kul... Tre kapitel kemi ska vara klart till fredag. 

Efter skolan handlade jag mat. En massa korv och hamburgare och annat smått och gott som man måste ha för att göra riktiga middagar. Idag blev middagen korv med räksallad och rostad lök. Har varit helt frälst på det sedan jag åt det på statoil i torsdags. 

Ikväll ska jag packa uta' helvete för att jag behöver packa ner skolsaker för tisdag och onsdag, "kom-som-du-inte-är" kläder till onsdag, film samt sovsaker. Ska nämligen sova över hos syster imorgon. :) 

Det blir kanske även att sova hos Elin (förlåt att jag planerar detta utan att fråga dig först Elin!) om jag får, eftersom det blir en vända dit ikväll för att mata bebisarna och äta upp mina bär som ligger och skräpar i hennes kyl. 

Nu, mina kära vänner, ska jag sluta skriva. Jag vet att alla hatar "dessa vardagliga ting har jag gjort idag-inlägg". Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0