Fredag den 13:e

Idag är det fredag den 13:e. Jag tänkte summera upp alla händelser som hänt idag och som MÅSTE betyda att det sannerligen är en otursdag.

Dåliga saker som hänt idag:

* Köttfärsen jag åt smakade lite för mycket tomat
* Skolans kotlett var lite väl tillagad
* En snygg tröja jag provade var inte snygg när jag tog på den
* Jag trampade i ris som låg på min systers golv
* Min skolios i ryggen SYNS enormt mycket just idag
* Jag har haft mild huvudvärk

Bra saker som hänt idag:

* Jag fick träffa min familj
* Mamma köpte smink åt mig
* Mamma gav mig 70 kr
* Jag fick gratis mat som smakade gott
* Jag hade en chill skoldag
* Jag fick tillbaka två prov med betygen VG+ och MVG
* Jag fick sova ostört på soffan när jag var trött
* Jag ska få efterrätt
* Jag har lämnat gamla kläder till röda korset
* Jag har fått gratis kläder utav min mamma

Sannerligen en otursdag idag! Eller?

Kommentarer
Postat av: Arnkaisa

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-06-02 @ 10:37:25
URL: http://arnkaisa.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0