En söndag

Hjälpa en vilsen tjej att hitta till Öjebyn: Check
Plocka in ren disk: Check
Laga en ordentlig middag: Check
Göra ett hemprov i matte: Check
Påbörja fysikuppgifter: Check
Köpa en ny mascara (efter nästan två år med samma...): Check

Nu sitter jag hos Elin. Jag lider eftersom jag glömde mitt torrkött i Luleå. :( Nu blir det bara korv till Matildas kommande grillkväll i helg. :'(

Jag och Elin hittade dessutom en sjukligt stor passionsfrukt på affären. Galet stor. Ni skulle bara veta. ;) Så spännande mitt liv är, alltså. ;P

Imorgon ska jag vara barnvakt och försöka lyckas lägga en bebis och ett barn. Hur tror ni det kommer gå? Blöjan kommer nog sitta ut och in och ungen kommer klättra i en taklampa, eller något. Menmen. SHit happens. Förlåt om jag förstör ditt hus och dina barn, syster!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0