Bloggutmaning!

Jag tycker det är dags för en till bloggutmaning. Varför? Jag tycker det är galet roligt att svara på frågor. Dock väljer jag att designa den själv för att få ut mest utav den. Jag väljer också att svara på frågorna när jag känner för det, inte varje dag. Åter igen kommer även denna bloggutmaning presenteras i filosofihörnan.

Bloggutmaningen kommer att ta upp tio frågor, och de tre sista frågorna får ni välja åt mig! Skriv gärna en kommentar, skriv till mig på facebook, på mobilen eller säg IRL vad ni vill veta om mig. Jag kommer välja de tre förslagen jag själv tycker passar om det nu blir fler än tre! :)

Dag 01: Vad är din syn på religion?
Dag 02: Vad är dina åsikter om droger?
Dag 03: Hur ser ditt drömsamhälle ut?
Dag 04: Vad är helvetet för dig?
Dag 05: Vad är din högsta önskan?
Dag 06: Vad oroar dig mest i världen?
Dag 07: Beskriv hur en perfekt dag skulle se ut!
Dag 08: Läsarna bestämmer
Dag 09: Läsarna bestämmer
Dag 10: Läsarna bestämmer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0