Alkoholens två sidor...

Igår var det fest! Valborgsfest med tema där man skulle klä sig som en musikstil. Kul som SATAN hade jag! Blev dock väldigt aspackad, och har glömt stora delar utav kvällen. Var full som ett svin redan vid 8 tiden på kvällen, och fortsatte vara full tills jag somnade med fyllehicka vid tre. 

Idag har jag fått betala för det, dock. Höll på dö hela morgonen och har mått illa hela dagen. 

Tillbaka till festen: Jag och Elin var gothare, med väldigt mycket smink och väldigt svarta kläder. Det var sjukt roligt. Cred till Mikkiz som hjältpe oss att göra oss i ordning! 

Jag hittade heller inte hem. Det tar 2 minuter att gå från festlokalen till mig. Jag går förbi festlokalen VARJE dag på vägen till skolan, affären och de flesta polarna. Men att hitta hem tog 10-15 minuter, och jag frågade en klasskompis om han visste var jag bodde. (Dock minns jag inte det, men har fått det förklarat för mig). 


De första som befann sig på plats: 



Jag och Elin med väldigt snygga miner! 



Och för pinsamhetens skull så slänger jag även in en bild när jag och Elin dansar:



Tack till alla som var där för att ni gjorde festen så trevlig, och tack till er som ordnade festen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0