Today, I won.

Idag har jag faktiskt haft min första idrottslektion på många, många år. Nu är det tredje gången jag haft individuell idrott, och också första gången jag var med på den! Tredje gången gillt, som man brukar säga. 

Det gick bra, och var faktiskt roligt, om än lite konstigt att ha idrott ensam med gympaläraren. Nu kanske jag äntligen kan få betyg i idrott och slippa slösa bort alla år jag gått skola.

Råkade även snubbla över en artikel i aftonbladet, http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12804826.ab. Det känns bra att det fortfarande finns människor i världen som inte är helt hjärtlösa. 108 stycken, till och med. ;P

Nu ska jag städa lite, äta lite och sedan vilaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0