Onsdag

Idag har vi haft friluftsdag! Och bara rikemansalternativ finns det. Tänker de inte på att inte alla äger en skoter, en häst eller skidutrustning? 

Jag, Elin och några andra åkte iallafall till fårön (påstår dem iallafall), och det var heeelt gratis. Vi såg Henke och Petter på andra sidan sjön, högt uppe på en stor backe, så vi följe efter dem. När vi kom upp var vi varma, trötta och 20 minuter äldre, och då sprang vi runt i skogen och ja... Jag vet inte vad de andra gjorde, men jag skojade runt iallafall! 

Många intressanta saker hittades. Älgbajs, harlortar, kvistar och en stor fet sten. ;) 

Vi gjorde upp en eld, och grillade. Vi hade nog mysigast av alla som var där, och vi kunde nästan se dem som små myror på andra sidan sjön. 

Efter någon/några timmar gick vi tillbaka, åt litegrann och sedan drog jag och Elin med Lunke till stan. 

Det var en jätterolig dag, iallafall. Mycket bättre än lektioner, i varje fall. 

För övrigt har jag och Elin spenderat dagen i WoW, och påbörjat skapandet utav ett awesome sällskapsspel. Tro mig, det blir epic. 

Nu sitter Elin som en zombie här, och väntar på att jag ska avsluta mitt bloggande så att hon får sömn. Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0