Hemma igen!

Idag vaknade jag strax innan 9 på morgonen för att packa och göra mig iordning för hemresan. Det gick rätt segt, och jag hade noll matlust. 12.06 var det beräknat för tåget att gå, och det skulle vara framme i Boden 15.03. Tåget var endast försenat cirka 10 minuter - yaaay!

Resan gick skitbra. Jag kollade Big Bang Theory säsong fyra hela vägen. ;) 

Väl i Boden åkte jag och mamma till några släktingar där vi umgicks och åt middag tillsammans. Även min syster och hennes familj kom dit. 

Strax innan klockan åtta åkte jag hem med Jenny, John och barnen till Piteå och blev avsläppt hemma i Öjebyn. Det är skönt att vara hemma efter en vecka i Kiruna, även om det var väldigt roligt där. 

Nu blir det Criminal minds och sova. Är dödstrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0