Gällivare tur och retur

Idag var jag, mamma och Matilda i Gällivare. Det är egentligen inte intressant, så jag ska istället berätta om hemvägen. 

Jag kollade ut genom de tonade fönstrerna på bilen och beundrades utav färgerna, som såg helt annorlunda ut på grund utav att fönstret polariserade ljuset. Då ser jag en skugga av bilen som skulle köra om oss, och måste ha kört mer än 100 km/h eftersom det var vad vi körde. Sedan ser jag bilen köra av vägen bredvid oss, och snö flög omkring överallt. 

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=6014194

Ingen blev allvarligt skadad, och den andra bilen som sägs vara med vet jag ingenting om. Jag såg bara en vit bil köra av vägen bredvid mig. Det var lite coolt och lite läskigt på samma gång. Verkligen chockartat. 

Vi tänkte vända om, men det stannade så många bilar redan, så vi fortsatte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0