Dag 17: Mitt favoritminne

Jag har jättemånga minnen. Och flera minnen hör ihop med varandra eftersom de spenderas med samma person. Jag kan helt enkelt inte välja, eftersom det beror helt på hur jag mår och vad jag tycker och tänker i nuläget som bestämmer vilket minne jag tycker mest om för stunden. 

Men DEN HÄR stunden, så pratar jag med Maria Hiljanen, och saknar henne som tusan. Så mitt favoritminne, eller egentligen minnen, JUST NU är nog alla sommarnätter vi spenderade ute på äventyr med moped. Även alla härliga stunder i Vittangi och ja.. Allt. 

Alla härliga äventyr. Vad har vi inte gjort? Badat olagligt, grillat i en soptunnan, flytt från lagen... <3

Nu blir jag helt nostalgisk och tänker på alla härliga minnen jag har i Kiruna med olika människor, med karaten, med min kära Madde. Och sommaren 2009 som var helt underbar. Och min underbara barndom i stugan...

Jag har nog ett rätt bra liv ändå, även om jag inte tror det oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0