Dag 16: Min första kyss

Den kyssen som jag räknar, som varit mer än en puss, den var helt underbar. 

Jag och min nykärlek hade spenderat en underbar dag i Ängesbyn hos mina kusiner. Nu hade kvällen kommit och han skulle ta mopeden hem. Vi stod ute på gården och jag minns att jag hade en grön kjol och en vit kofta. Han hade beiga shorts och en mörkblå/svart t-shirt. 

Vi tittade på varandra, och det spelade ingen roll att det var lite kyligt och myggor omkring oss, för det var en underbart fin sommarkväll. Sen kysstes vi, och det var jättemysigt. Det kändes som att ögonblicket varade en evighet, men som ändå tog slut för fort. 

Det är ett ögonblick jag verkligen värderar, och jag minns så väl när han for hem på mopeden, och hur fint allt var, och hur bra jag mådde. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0