Dag 14: Vad hade jag på mig idag?

Oj. Boring. Jag tror inte man kan bry sig mindre om kläder än vad jag gör. När jag kommer hem från skolan så är det första jag gör att ta av mig kläderna och ta på min en skön pyjamas. Jag hatar kläder. 

Idag hade jag iallafall på mig en grönvitrutig skjorta och något som ser ut som jeans men är någon form av blandning mellan tights och mjukisbyxor. 

Vill ni ha en bild? Glöm det. 

När jag kom hem så drog jag snabbt på mig min mjölktröja istället. 

"Visste du att om du inte dricker mjölk varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen". 

Jag är en hycklare, då jag inte dricker mjölk. Jag älskar mjölk, men jag förtär det inte för den sakens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0