Mordet på Elin Krantz

Nu ligger jag löjligt efter känner jag, men sitter just nu och läser om mordet på Elin Krantz och finner detta så sjukt att jag vill döda människor våldsamt och brutalt. 

Söta lilla Ephrem Tadele Yohannes, tidigare straffat för flertalet brott vandrar in i Sverige. Redan här är något fel. KRIMINELLA MÄNNISKOR SKA INTE FÅ INVANDRA I SVERIGE! VI BEHÖVER INTE FLER KRIMINELLA. Okej? 

I Sverige bor han och hans fru med barn i samma område som Elin, och en dag beslutar han sig för att trakassera Elin, följa efter henne och sedan misshandla, våldta och strypa henne en lördagkväll.

Efter att ha sett bilderna som läckt ut genom polisen kan jag säga att man blir gode arg och vill krossa skallen på denna-stackars-lilla-invandrarpojke-som-vi-måste-ta-hand-oms huvud mot ett marmorgolv. Jag tycker detta är hemskt, och jag kan inte ens tänka mig hur Elins familj och vänner måste känna sig nu. R.I.P. Elin. 

Vad händer sedan? Han häktas, och får permanent uppehållstillstånd, d.v.s. att han får bo och jobba fritt i Sverige hela sitt liv precis som du och jag. HELT INSANE. Nu har dock svenska politiker tagit förnuftet tillfånga, och han ska bli utvisad ur landet efter avtjänat straff. YAY. Straffet blir att spendera 16 år i en sån här:


Det finns, eller iallafall fanns, mycket spekulationer kring ifall han var ensam eller inte. Stenblocket han gömde Elin under vägde kring 87 kg och många anser att han inte kan ha burit det själv. Det finns också ett telefonsamtal (det sista Elin gjorde) där det verkar finnas spår av fler personer. Jag har dock ingen koll på detta, men information kan ni leta upp själva om ni är intresserade. (Bland annat på nedstående länkar.)

Bilderna som läckt ut finns länkade på flashback. Polisen gjorde en tabbe i censuren, som tydligen inte följde med när man kopierade bilderna. Får poliser vara utvecklingsstörda? Nu finns de iallafall ute som diverse material för diverse människor. 

Lång tråd om Elin Krantz, hennes mördare och så vidare: https://www.flashback.org/t1309580

Tråd med länkar till bilderna: https://www.flashback.org/t1501347

Politiskt inkorrekt (underbar sida) om mordet på Elin och länkar till andra sidor om mordet: http://politisktinkorrekt.info/2011/06/10/elin-krantzs-mordare-fick-16-ars-fangelse/

Domen finns även att ladda ner på ovanstående länk. 

När jag själv såg bilderna var jag tvungen att blunda 10 sekunder och tänka: "Jag tror inte på tortyr och dödsstraff, jag tror inte på tortyr och dödsstraff" upprepade gånger för att inte totalt kollapsa. Egentligen ska han ju få VÅRD. NÅGOT I HANS LIV (eller uppfostran...) måste ju ha varit orsaken till att han blev som han blev, och VÅRD kan lösa detta. 

Jag tycker även det är läge att påpeka hur illa det kan gå med våran ansvarslösa invandrarpolitik. Vi tar in en kriminell invandrare 08, vi betalar en massa pengar för det, året därpå begår han ett mord, som vi betalar en massa pengar för att lösa (samt förlorat ett värdefullt liv, med ALLT det innebär. Än en gång R.I.P Elin), sedan betalar vi rättegång och 16 års fängelse för att sedan kasta ut idioten. Jag vet inte vad ni tycker, men jag anser att Sveriges skattepengar hade kunnat gå till något bättre... 

Vill även tillägga att både Elin och hennes vänner hade en "VI GILLAR OLIKA"-knapp (eller vad man ska kalla det) på facebook. Efter mordet tyckte de inte att ett mångkulturellt Sverige var lika roligt, och dessa knappar togs bort illa kvickt. Detta är otroligt löjligt, tycker jag, MEN jag förstår dem mycket väl, och jag tror de flesta människor hade reagerat så. Varför är det löjligt? Jo, om jag nu vill ta in invandrare, så måste jag ju förstå att även invandrare gör brott. Det är naivt att tro att alla invandrare är exemplariska med god moral, för att sedan ändra åsikt (vilket de inte nödvändigtvis måste ha gjort, men iallafall ändrat den såpass mycket att de inte ville ha kvar knapparna) när ett brott begåtts. 

De människor som gör flest brott är ju dessutom människor med taskig uppväxt, som har varit med om svåra händelser i livet, som är lågavlönade och allmänt "bottenskrap". Många invandrare uppfyller ju dessa kriterier när de kommer från fattiga länder där de livt i krig och misär. Det kostar mycket pengar att vårda en människa till att bli kvitt sina "gamla spöken", så man får räkna med en hel del brott och en hel del kostnader om man tar in många invandrare, so keep that in mind innan du lägger ut en "vi gillar olika"-knapp på facebook så att du inte ångrar dig efter nästa brott. 

Peace out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0