Syndar på som vanligt...

Ja, nu är jag hopplöst förälskad i en ny låt. En lika fail låt, men som är så underbar. Nämligen LOLLIPOP LUXURY med JEFFREE STAR! Wee. 




Ibland är det bra att lyssna på annat än det vanliga. Sluta anklaga mig! GAAH! 

Fuck me, I'm a celebrity *nynnar* 

Jag har kanske också glömt att berätta att jag ska beställa några miljoner JR Tolkien böcker? Ojojoj, så många underbara verk det finns om alverna, Midgård och hela den världen. <3 

Imorgon ska jag till systra mi, och i övermorgon åker jag till vår kära huvudstad. Och fyller 18 år, om någon nu råkar ha glömt det sen det tidigare tjatet. :) 

Jag är alldeles för glad och sprallig för att blogga nu. HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: Haha åh, ja, vi måste göra om det! Shit vad mysigt det var.

2011-06-26 @ 11:45:52
URL: http://accordingtofrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0