Stockholmsshopping

Har shoppat i princip hela dagen. Det har varit riktigt roligt, men det är så stort i Stockholm att man inte kan titta i alla affärer, vilket är lite tråkigt. Det fanns också typ tre H&M så nära varandra att man kunde se alla tre samtidigt! Lite skillnad från Kiruna, och Piteå också för den delen. 

Har iallafall köpt:
* En liten plånbok som rymmer typ kort och lite sedlar (bra till krogen och festivaler) ca 70 kr
* Ett par blommiga jeans för ca 50 kr
* Ett par mjukisbyxor för ca 50 kr
* Ett par coola byxor för ca 50 kr
* Ett par korta leggings för ca 70 kr

Mamma köpte även ett par vardagsskor till mig för 300 kr, och min syster köpte en liten väska (som rymmer typ min lilla plånbok + mobil + nycklar (också perfekt till krogen och festivaler) i födelsedagspresent. :) 

Åt även sushi på en sushibar. ;) Vi var även på Louis och de andra åt mat medan jag drack Irish coffee. Det kändes riktigt lyxigt att för första gången få beställa en drink och visa leg på restaurang. :) 

Stockholm är riktigt fint alltså. Enormt fint. Såg även några pubar med irländsk stuk och som serverade guinness och dylikt, och GUD så sugen jag blir på att gå på gatorna i Dublin. Ska HELT KLART dit!
Nu ska vi mysa framför TVn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0