Skolavslutning - Inte check

Eller så kommer bilderna inte alls snart... Vi får se! Har dem inte nu, för jag sket i att åka till norrstrand och ha avslutning. 

Istället sov jag, och planterade blommor! Sen for jag till stan där PDOL BILJETT ÄR KÖPT! TAGGA! Och fortsatte vidare till systra mi, som jag åt hos och promenerade med. Det var trevligt. Snart far hon och jag till Stockholm (på min födelsedag!) och hälsar på min andra syrra. Mamma kommer bjuda mig på gröna lund som födelsedagspresent, och jag ska minsann utnyttja detta till fullo och åka ALLA karuseller som ser åkvärda ut. 

Jag har även hunnit handla mat, vilket inte är helt fel. Och växtnäring, så att alla mina 20 krukor får lite att bygga upp sig med. Nu ljuger jag dock lite, för 2 är inte krukor utan rabatter (som jag planterade idag.) :) 

Snart ska jag till Mikaela och hitta på något skoj. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0