Sista dagarna i skolan

Det är så skönt när man har åkt bil i många timmar och äntligen känner lukten utav kappa, då vet man att man är hemma! 

Skolan är snart slut, idag hade vi två lektioner där vi egentligen bara fått tillbaka prov, kollat på bilder och blivit bjudna på fika utav lärarna, och imorgon är jag helt ledig. På torsdag är det bara aktivitetet på norrstrand och ja, sen är sommarlovet här, skööönt som tusan.

Sista dagarna i tvåan också. Snart är jag 3:a, det är helt sjukt. Nyss började jag ju lekis? Jag kommer så väl ihåg när jag som 6-årig flicka satt i mammas famn och tittade på alla andra barnen i ringen som också satt i deras föräldrars famnar. En pojke, Daniel, tittade jag mest på, för han hade typ flera hundra gummisnoddar som han lekte med... Tiden går fort när man har kul, eller? 

Igår hade jag jättetrevligt med Elin, vi såg Avatar och mös på. ;P Idag ska jag vara med Fanny och kanske fara till hamnviken och grilla/bada, vilket ska bli skoj!
Jag har egentligen inget vettigt att skriva, bara att det ska bli så skönt med lov. Bada, grilla och gå på nattliga äventyr, det är dock synd att inte så många kommer vara i Piteå från klassen, meeeen jag får väl chilla med mig själv och låtsas att jag har kompisar ifall för många överger mig. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0