Ras Cricket - Skin <3

Idag är jag glad, stolt och riktigt nöjd med min tillvaro. 

Jag har dock tappat bort min fjärrkontroll till min boxer, vilket gör det oerhört jobbigt att byta kanal, så jag är lite bekymrad över det. Jag vill gärna se TV, but now I cannot. Jag har letat överallt, men det är spårlöst försvunnen. 

Har lyssnat (och sjungt) en utav mina favoritlåtar (av alla miljoner favoritlåtar, vill säga).



Jag har även läst lite bloggar om Aspergers, och måste säga att jag är stolt att vara den jag är, även om jag är rädd att folk ska se mig som udda. Ibland är det inte bra att vara det svarta fåret som ingen vill ha att göra med, men ibland är det underbart att vara unik.

Nu blir det snart att äta jordgubbar med grädde! NOMNOMNOM

Kommentarer
Postat av: ADHD-dvärgen

Annars hade du ju inte varit min asp <3 :D

2011-06-25 @ 18:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0