Jag hatar idioter

Person - kommer med ett generaliserande och diskriminerande påstående utan fakta att backa upp med.
Jag - Frågar varför denne tycker/säger så, och säger att jag tycker det är fel utav denne att uttrycka sig så
Person - Blir arg och gnäller på att jag alltid måste säga emot/diskutera allt.
Så sjukt irriterande! Varför tror folk att de får säga vad de tycker, men inte tycker att andra ska få uttrycka sin åsikt eller ifrågasätta? Säg vad fan du vill, men hindra mig fan inte från att säga vad fan jag vill sen då.
Person - Kommer med ett generaliserande och diskriminerande påstående utan fakta att backa upp med.
Jag - Frågar varför denne tycker/säger så, och säger att jag tycker det är fel utav denne att uttrycka sig så
Person - Blir skitarg och gnäller på att jag alltid måste säga emot/diskutera allt och vägrar lyssna på vad jag vill säga.

Så sjukt irriterande! Varför tror folk att de får säga vad de tycker, men inte tycker att andra ska få uttrycka sin åsikt eller ifrågasätta? Säg vad fan du vill, men hindra mig fan inte från att säga vad fan jag vill sen då.

I detta fall min mamma, som fått för sig att jag skojar när jag säger att jag inte tycker om henne, och hon tror att jag kommer ändra mig. Inte än, ens efter 2 år hemifrån iallafall. Jag tål dig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0