Forgive me father, for I have sinned.

ÅH NEJ! Vad händer med mig? Jag lyssnar just nu på Judas med Lady Gaga och jag hatar den inte. :( Faktiskt finner jag den hyffsat bra. :'(

Dock kan jag skylla på att Judas spelar utav Norman Reedus, a.k.a Murphy i The Boondock Saints. Hur kan man inte älska honom? Det är ju praktiskt taget mitt alter ego. 

Ååh! Norman, du är så snygg! *Dreglar* 

De senaste två dagarna har jag inte städat. Alls. Eller jo, jag har diskat och tvättat, men jag förväntade mig att min lägenhet skulle vara klinisk ren och att jag skulle fått ordning på kaoset, men det kanske inte går? 

Vet ni vilkna låtar som jag älskar just nu? Ras Cricket - en sång för fred, och Kapten röd - stjärnorna finns här. Ni bör höra på dem. Jag förstör inte hur jag kan tycka om denna musikstil, egentligen, när jag annars lyssnar på Marilyn Manson och Amon Amarth. :) 

Här kommer iallafall lite Judas:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0