En update i WoW-spelandet...

Projektarbete påbörjat! Sötast i världen. Sover hos Elin - still. 

Har en sjuhelvetes massa djur hos mig. Kackelackor, spindlar, daggmaskar... You name it! Ska vara barnvakt. 

Nu är det bara en vecka tills jag blir en av dom dära vuxna. ;P När jag fyller 18 åker jag dessutom även till Stockholm och får gå på gröna lund. Yay! 

Nu ska jag snart sova. Tidigt, för en gångs skull. Klockan är ju bara kvart i tre... 

Det är så typiskt också att när man för första gången på 700 år har lust att läsa, ja då har man PRECIS lämnat bort boken. Är fett peppad på att se sagan om ringen, även om jag nyss såg klart den förlänga trilogin (på typ 12 timmar). Ska bli superkul att de gör film utav "En hobbits äventyr" också. 

I filmväg har jag mycket att se fram emot:

2011: Harry Potter och dödsrelikerna del 2
2012: En hobbits äventyr
2014: Avatar 2
2015: Avatar 3 

Någon gång kommer eventuellt en uppföljare i serieform utav Boondock saints! Sedan har jag säkert glömt en massa bra filmer också. 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0