En igelkott i en milkshake

I förrgår var jag och Elin och badade med några grabbar i klassen, och det var skoj. På kvällen for vi till max, och pratade om framtidsplaner och drömmar. Det var riktigt mysigt. Jag älskar förresten att max har lowcarb-burgare, och en massa andra alternativ. Vi såg även kameler i en hage. Det är alltid trevligt.

Igår var jag och Elin hos henne hela kvällen och chillade, och på kvällen cyklade vi till stan för att köpa några godsaker på seven eleven, och gissa vad vi såg? Jo, en igelkott som fastnat i en milkshake! Vi gick fram och hjälpte den loss, vilket var lite knepigt då den satt rejält fast i en max-milkshake. Det gick iallafall bra och igelkotten sprang fort i väg, och pustade förmodligen ut efter all rädsla den måste varit med om. 

INTE BRA ATT SKRÄPA NER I NATUREN, HÖRRUNINI! 

Väl hemma hos Elin igen såg vi The Boondock Saints tills klockan 6 på morgonen, och sov sedan ut tills 15.00 då klockan ringde.

Jag ska typ ströbo lite hos Elin några dagar, och sen har vi fullt ös med att flytta runt spindlar hem till mig, bosätta möss och förflytta kackerlackor till min lägenhet. Ska nämligen hushålla en massa djur medan Elin är bortrest. 

Vi har och strulat med Elins WoW, och ska mest troligt köpa ett gamecard idag! Woohoo! Det ska bli skoj som fan att få spela igen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0