En händelserik dag + hamnviken

Idag var jag LEDIG! YAY! Jag och Elin for till stan där vi spenderade några timmar, och sedan åt vi grädde, choklad och frukt hos mig. Det var riktigt gott. Höll på dö utav värmen idag, för det var på riktigt kokande hett ute, och jag tror minsann att sjöarna bubblade lite. 

Jag har även varit hos Mikkiz som jag blonderat håret på, och sen drack vi Miki-latte i hennes garderob och såg TV. :) Det var mysigt. På vägen hem följde hon med en bit vilket slutade i en promenad. Nu är jag hemma igen och måste lokalisera mitt usb-minne så att jag kan få ta del utav alla bilder som togs under grill-/badkvällen i hamnviken igår! 

Jag åt iallafall ölkorv där och badade mig blå. Jag badade nog mest utav alla, och spenderade förmodligen mer tid i vattnet än på land. Jag och Mika simmande även låångt ut och klev i land på en annan del utav sjön, sprang hela vägen tillbaka till bryggan och hoppade i igen! Så ska det se ut. 

Fick även mina första myggbett. Aj. 

Bilderna kommer snart! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0