Då var man i Kiruna

Tågresan hit gick bra, men det var en tjock och otrevlig kärring som satt bredvid mig på tåget, och där sov hon... 

Det var jättekul att inte kunna ta sig ifrån sätet för att tvätta bort allt blod som rann från min nygjorde dermal anchor. Not. 

Tåget var försenat innan vi ens hann åka, dvs så åkte tåget 10-15 min försent, men de körde ikapp och jag var faktiskt här i tid för ovanlighetens skull!

Jag åkte från Öjebyn så tidigt jag kunde (men hann naturligtvis gå på klädettan och hitta ett snyggt plagg innan), så att jag skulle få tid att gå runt på stan i Luleå. Det hann jag. Jag hann få en kanyl mellan nyckelbenen, som nämts nu tre gånger. Jag är stolt, deal with it. 

Jag fick även träffa Madde igår! Det var länge sedan, och väldigt uppskattat. "Glädje, du och Madde verkar höra ihop" - citat utav en kort kille. 

Idag ska jag nog gå på stan, så vi får se om jag råkar impulsshoppa upp mina pengar, men förhoppningsvis inte. Känner på mig att jag kommer umgås med Madde idag igen, men jag klagar absolut inte. 

See you in hell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0