18 år! Woohoo

Igår vaknade jag 06.34 hos min syster, och ett tag senare satt vi på flyget till Stockholm. Min första flygresa på typ 11 år. :D Det var härligt, och jag tyckte om att titta på gulliga moln. 

När jag kom hem till min andra syster, så åt vi alla en god lunch och for till Globen där jag shoppade lite. Sen blev det färjan till Djurgården och GRÖNA LUND! 

Det var skitskoj. Åkte allt från vilda musen till fritt fall tilt. Jag och Jenny åkte allt, flera gånger, medan mamma och Sofie var fegskitarna som nervöst tittade på. 

Det var iallafall en härlig 18-årsdag! Hur många spenderar sin 18-åringsdag 80 meter upp i luften för att sedan falla ner? 

Tyvärr är jag lite sjuk, har typ ont i halsen, så jag kan tänka mig att jag var lite bedövad på det ena och den andra, då jag blandat alkohol med 4 olika typer av piller. Yay! Don't try that at home, guys! 

Jag gillar Stockholm. Först hatade jag tunnelbanorna, för man måste typ stressa för att hinna på och av, men jag gillar att jag kan gå runt och göra vad fan jag vill, titta på vad jag vill, och ingen bryr sig. Här känner man sig inte utstirrad, och man blir bara en liten piss i havet. Det är bra. Ingen som ens så mycket säger hej! Helt perfekt för mig som annars blir galet nervös när folk pratar med mig. 

Nu ska vi till City och jag ska få tag på en väska som jag ska få i present utav min syrra. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0