Ljuva musik

Hur kan så mycket skönhet rymmas i musik? Jag blir så berörd utav vackra låtar. 

Lyssnar just nu på musiken från Avatar och gråter till den, men bara litegrann, jag är ju ingen fjant. Idag har jag också nött Davy Jones från Pirates of the Caribbean. 

Den bästa låten hittar jag inte på youtube, så kan inte dela med mig utav den. Det är iallafall en annan version utav Becoming one of the people från Avatar. 

Dock kan jag dela med mig utav dessa två (som ni dock redan hört och älskat om ni sett filmerna):

Hans Zimmer - Davy Jones theme song från Pirates of the Caribbean - Dead mans chest



och James Horner - Becoming of the people (CD mix) från Avatar




Åh va fan, vi slänger in lite musik från Boondock Saints också! 

Saints from the streets:




Och min favorit - Blood of Chuchulainn





Musik är vackert. Det finns så mycket vacker musik. Jag är kär i dessa ljuva toner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0