Update

Ojdå. Jag har visst glömt bort min blogg. Har haft trevligt med Frida och Miriam in tha car. Vi sov hos Frida och dagen efter åkte vi till Boden för att gå på ett café, som var stängt, så vi fick ha picknick på maxparkeringen istället när vi väl hittade till max. 

Jag har även hunnit äta sushi på stan med Matilda, sova över hos henne och se Alice i Underlandet med mögelost i magen.
Mitt nyaste inköp är även ett par linser.


Ursäkta den suddiga bilden, men min mobil är gammal och ful. 

Imorgon ska jag troligtvis hämta upp ett par möss, vilket jag ser fram emot. Jag ska även med stor sannolikhet till trästocksfestivalen, vilket jag inte alls är taggad till, men har man slösat pengar på en biljett så har man. 

Idag blir det är chilla, tvätta och ligga halvdöd på soffan i den groteska värmen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0