The road to insanity

Hur mailat runt hela Sverige inklusive djurmagazinet i Boden, Luleå och Umeå för att få tag på en albino mushona. Hur svårt ska det vara? Nåväl, idag får jag väl kanske några vettiga svar.
Jag har städat Liite idag. Plockade upp två saker (utav flera miljarder) från golvet, och lade diskhögen i en snyggare hög samt rengjorde diskbänken. Det är en bra början.

Jag drömde värsta drömmen inatt. Jag drömde att jag såg Harry Potter 7, första delen och så kom Matilda på besök. Hon hade med sig en massa saker så jag putta undan lite utav sakerna på mitt golv så att hon skulle kunna lägga sina saker någonstans. Det var en massa kläder och ett täcke, med mera.

Vi såg klart Harry Potter och började prata. Hon berättade om del två, som hon nyss var på bio och såg, och vi snackade lite om Harry Potter. Sedan hör jag meningen: "We set out to save the shire, Sam. And it has been saved... But not for me". Meningen ekar i mitt huvud och jag känner smärtan i mig i slutet utav den meningen. Matilda pratar fortfarande, och har ingen aning om mit psykbryt. Jag vaknar till Matildas röst. Hon är inte där. Allt var en dröm. Hur fan kan man vakna till ljud som inte fanns? Det lät verkligen som om hon pratade när jag vaknade. 

Hjärnan är konstig... Har även hittat på en massa scener som jag på riktigt tror finns i Harry Potter 7 del 1, men som jag tvivlar på var riktiga. Som en, om en pojke som är kanske 16-17 som inte finns med i resterande filmen. Han blir så vilseledd, och flyger på en kvast och dödar alla djur han ser, för han tror att han gör rätt i att skapa kaos. Ett tag senare begår han ett mord. Efter det blir han förkrossad, för han var ju inte ond egentligen, och han tar några dagar senare livet utav sig. Det är Gandalf (WTF - Dumbledor menar jag) som berättar om den här pojken, och man ser honom bara flyga på en kvast i natten. 

Sedan finns en scen när alla sitter på en hög vägg, typ en mur, och runt den. Folk bara sitter där som i en samling. Onda varelser flyger förbi då och då, och det sker någon mindre attack. Spänningen bara ligger där i luften, men ingen gör något. 

Heltsjukt. Jag har ju förfan sett första delen utav sjunde filmen, så varför tror jag dessa scener är med? 

Idag ska jag förhoppningsvis umgås med Frida. Jag tror jag håller på bli galen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0