PDOL!!!!!

Ojojoj! Igår vad jag och Frida på PDOL, och det var helt underbart. När vi var inne på området så var en av de första sakerna vi gjorde att åka break dance, och det var så underbart. Jag kollade upp i himlen och kände lyckoruset. 

Sedan var jag så yr att jag knappt kom ner från karusellen, så vi satte oss på gräset en stund innan vi åkte nästa karusell som var star dancer. Efteråt spydde jag... Men illamåendet varade inte länge och efter någon minut var jag fit for fight igen! Förstår inte hur man kan bli så illamående utav karuseller. Jag har ALDRIG blivit det förut, och jag åker tamejfan allt. 

Jag sa att jag inte skulle dansa, men det gjorde vi. Lots. And I enjoyed it... 

Vi söp på, och jag tog några oskulder. Min första screwdriver, och min första tequila! Det var epic. 

Fick många kommentarer om mina ögon. Jag hade ju linser på mig. Det var roligt. 

En helkväll av lycka, kärlek till livet och allt, var vad det var! Jag skulle egentligen bara gå en dag, men jag ska nog gå idag igen med Fanny och hennes polare! 

Jag ramlade också under kvällen, och halvt förstörde mina nya skor. Nu är de snarare grå än vita. Jag drog även på mig ett stort skrapsår på foten, blåmärken på armbågen, ytliga skrapsår på armen och jävligt ont i höften. Idag kan jag knappt gå... Fötterna känns inte heller superbra efter en helkväll med jävligt höga klackar. 

Jag mår så jävla bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0