Pain in the...

Ni som har minsta lilla intresse för vit biologi förstår min förtvivlan när jag berättar att jag trampat på en bit krossat täckglas. Har numer blodspår på golvet, och ett minimalt jack i foten som eventuellt innehåller glasskärvor. 

Ni som inte är intresserad utav vit biologi, oroa er inte, ni kan lida med mig ändå! Ni förstår att täckglas är en tunn, tunn skiva glas som har en tjocklek på 0.13-0.16 mm (MILLIMETER, THAT IS), dvs en skiva glas som går i extremt små, tunna skärvor och tränger in i min hud och dödar mig inifrån. 

Har ni någon uppfattning om hur litet 0.1 millimeter är? Det är ungefär längden utav det här tecknet: - , men delat på 10.

Världens pain in the foot, alltså. :( 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0