Lycksele incomiiing!

Idag blir det av mot Lycksele i ett okänd antal nätter, förmodligen en eller två. Hur lång tid tar det att åka dit? Hur mycket kommer det att kosta? Bara Frida vet. Fråga henne. 

Har varit aningen produktiv idag, och städat burar. Det var roligt. På riktigt. Jag älskar möss. De är sjukt söta. 

För närvarande har jag dessa djur i min lägenhet:

* 5 st fågelspindlar
* 3 st möss
* XX-XXX antal kackelackor
* X-XX antal daggmaskar
* 1 människa
* Ett stort, okänd antal kvalster och diverse annat småskit. 

Det är ganska skoj, faktiskt. Dock kräver människan rätt så dyrt foder, speciellt eftersom denne (jag) i princip är carnivor. Det blir dock en hel den variation i mina inköp, då kackelackorna är herbavorer, spindlarna är insectivorer, mössen är omivorer och daggmaskarna är destruenter. 

Snaaaart ska jag till Lycksele med Frida och Miriam. Vad väntar där? Krogen, djurparken, shopping, vrålätning? Allt, I hope. 

Har mycket att se fram emot: Trästock, Piteå dansar och ler, Luleåkalaset, hälsa på folk i Luleå, Umeå och förhoppningsvis kanske få besök av någon rolig person också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0